اطلاعات تخصصي فناوري و موبايل هاي هوشمند جهان

درك بازاريابي – مروري بر استراتژي ها ، هزينه ها ، خطرات و خطرات

بازاريابي چيست؟ بازاريابي ناحيه اي از تجارت است كه در آن مشتري هدف نسبت به اين پيشنهاد واكنش مثبت نشان مي دهد. اين مي تواند مربوط به خريد يك محصول يا خدمات ، پيوستن به يك سازمان ، تأييد يك نامزد يا ايدئولوژي ، كمك يا سرمايه گذاري در يك هدف يا شركت يا گزينه …

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۰۷:۴۸ ] [ گل گندم ] [ نظرات (0) ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By bigsite :.

درباره وبلاگ

جامع ترين اخبار و اطلاعات تخصصي فناوري و موبايل هاي هوشمند را در اين وبگاه بخوانيد.
نويسندگان
لینک دوستان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 1659
چت باکس
امکانات وب